Doorgaan naar inhoud
✔ Gratis verzending   ✔ Zakelijk kopen op rekening   ✔ Officieel Fortinet partner sinds 2011
Gratis verzending - Zakelijk kopen op rekening

Defect en retour

Wat kunt u verwachten als een product defect is bij aankomst?

U kunt het product als zijnde defect aanmelden via uw eigen account bij support.fortinet.com. Na ontvangst van het product ontvangt u zo spoedig mogelijk een vervangend product.

Wanneer er daadwerkelijk sprake is van een defect, vergoeden wij u de kosten van retourzending. Wij hanteren hiervoor een vast tarief van € 6,95. U ontvangt dit bedrag uiterlijk 30 dagen na ontvangst van het product op uw bankrekening.

Wat kunt u verwachten als een product defect is binnen de garantieperiode?

U kunt het product als zijnde defect aanmelden via uw eigen account bij support.fortinet.com. Na ontvangst van het product ontvangt u zo spoedig mogelijk een vervangend product. De kosten voor retourzending zijn voor uw rekening. Heeft u hulp nodig bij het aanmelden van een defect? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat kunt u verwachten als een product defect is buiten de garantieperiode?

Neem dan contact met ons op. Er zijn veelal meerdere opties beschikbaar voor vervanging van uw product.

Wat kunt u verwachten wanneer u ontevreden bent over het product?

Neem in dat geval contact met ons op. Wij helpen u graag verder met een passende oplossing. Er is geen sprake van retourrecht.

Herroepingsrecht

Omdat wij alleen aan zakelijke klanten leveren (B2B) hanteren wij geen vaste regels omtrent herroepingsrecht of retouren. In principe kunt u aangekochte producten niet retourneren. In een aantal gevallen, bijvoorbeeld bij ongeopende verpakkingen en niet geregistreerde producten, maken we een uitzondering. We berekenen dan wel een restocking fee van 10 - 15%. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.